Klantenservice


Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam: Dog & Catwalk
Kvk nummer: 53314956
Btw nummer: NL096896243B01

Adresgegevens

Dog & Catwalk
Gansoyen 37 a
4267 EX Drongelen (Noord Brabant)

In overleg kunt u de bestelde artikelen ook bij ons afhalen en passen. Wij vragen u hiervoor telefonisch een afspraak te maken. Tevens wordt daarbij de mogelijkheid geboden om contant te betalen.


Hoe kunt u Dog & Catwalk bereiken?
• 24 uur per dag via email dog-catwalk@kpnmail.nl
• Op werkdagen van tussen 09.00 en 17.00 telefonisch via 0416-352664.
  Op zaterdag van 09.00 tot 12.00 uur.

Bestelmethode

U kunt op meerdere manieren bestellen:

• via de website www.dogcatwalk.nl
• via email dog-catwalk@kpnmail.nl
• telefonisch: 0416-352664 (van 09.00 tot 17.00 uur)


Algemene leverings en betalingsvoorwaarden
Dog & Catwalk is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk.
De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese
en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerkcode.
Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien
van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.

Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden


Hieronder vindt u de werkwijze van Dog & Catwalk met betrekking tot de betaalmethoden en levering.

Betaalmethode
U kunt op meerdere manieren betalen

1. U kunt online gratis betalen met IDEAL. De IDEAL service wordt door ons uitbesteed aan Sisow Betaaldiensten. Hiermee bieden wij u optimale veiligheid. Alle online betalingen verlopen via een beveiligde (SSL)verbinding.

2. Voor klanten uit België en Duitsland bestaat de mogelijkheid te betalen met Bancontact/Mister Cash en DIRECTebanking/SofortBanking. Deze service wordt door ons uitbesteed aan Sisow Betaaldiensten. Hiermee bieden wij u optimale veiligheid. Alle online betalingen verlopen via een beveiligde (SSL)verbinding.

3. U betaalt vooraf door het totaalbedrag over te maken op onze bankrekening onder vermelding van het ordernummer. Zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven verzturen wij u het pakket.  

Rabobank De Langstraat t.n.v. Dog & Catwalk te Drongelen
- IBAN: NL28 RABO 0144 5377 96 
- BIC/SWIFT: RABONL2U (voor klanten buiten Nederland)

Voor klanten buiten Nederland: Let op! Indien u de IBAN en BIC code niet doorgeeft aan uw bank worden er extra kosten berekend. In sommige gevallen wordt de helft van deze kosten aan ons berekend. Wij zijn helaas genoodzaakt dit aan u door te belasten.

4.  U haalt de bestelde producten bij ons af en betaalt contant of met pinnen bij afhalen. U betaalt dan geen verzendkosten.

5. U betaalt middels Creditcard Mastercard Maestro of Vista. Hiervoor vragen wij een betaalvergoeding van 2,8% van het transactiebedrag.

6. U betaalt middels Paypal. Hiervoor vragen wij een betaalvergoeding van 3% van het transactiebedrag.

7. Voor klanten uit Nederland bestaat de mogelijkheid om achteraf middels digitale factuur te betalen. Hiervoor vragen wij een betaalvergoeding van €0,95 per transactie. Deze betalingen worden door ons uitbesteed aan AfterPay. Meer weten over AfterPay en uw betaling? Klik hier

U kiest de betaalmethode zelf in de bestelprocedure van onze shop.

Op Beursen of Evenementen kunt u contant betalen of gratis pinnen. Onze pintransacties verwerken wij via SumUp.

Levertijd
De snelste manier van bestellen is wanneer u online betaalt met iDEAL, Paypal, Mister Cash of DIRECTebanking. Wij kunnen direct zien of de betaling gelukt is en verzenden nog dezelfde werkdag, mits voor 12.00 uur besteld, het pakket naar u toe. Dit geldt ook voor de verzending onder rembours. Betaalt u vooraf via overboeken dan wordt de bestelling verzonden op de dag waarop de betaling is bijgeschreven op onze rekening.
Voor bestellingen in het weekend duurt het maximaal 2 dagen voordat uw bestelling door ons wordt verwerkt. In de praktijk is gebleken dat 90% van de bestellingen binnen 24 uur worden verwerkt.
Na verwerking bezorgt Post NL onze zendingenmet Track and trace. Meer informatie vindt u in de rubriek "Verzending".  Indien producten niet meer voorradig zijn krijgt u van ons bericht via email.


Verzending

Bezorging door Post.nl in Nederland
Post.nl heeft een bezorgdienst op basis van 24 uur service. Dog & Catwalk werkt, indien u dat wenst, met PostNL Checkout*. U kunt in het bestelproces zelf kiezen voor een bezorgdatum en tijd. Bent u onverwacht toch niet niet thuis bij bezorging? Geen probleem, het pakket wordt door Post.nl maximaal 3 keer aangeboden. Indien het pakket niet bij u kan worden afgeleverd, dan wordt het pakket via het dichtsbijzijnde postkantoor aan u aangeboden. Post.nl bezorgt geen pakketten op maandag.

• De kosten van Post.nl verzendingen binnen Nederland bedragen € 6,00. Boven het totaalbedrag van 75,00 Euro is de verzending gratis. Track and Trace: http//mijnpakket.post.nl

Bezorging door Post NL in Nederland - Brievenbuspostpakket
Voor verzendingen met een lage waarde en omvang (ter beoordeling van Dog & Catwalk) maken wij gebruik van Brievenbuspost van Post NL, om de kosten van de klant zo laag mogelijk te houden.  Indien u niet thuis bent wordt het pakketje in uw brievenbus gedeponeerd.
• De kosten van Brievenbuspost  Post NL binnen Nederland bedragen €3,50, Track and Trace: http//mijnpakket.post.nl

 

Pakketbezorging door Post NL in Nederland - Aantekenen
Voor verzendingen met een hoge waarde en omvang (ter beoordeling van Dog & Catwalk) maken wij gebruik van “aantekenen” via Post NL. De klant betaalt geen extra kosten voor deze verzending, het tarief is gelijk aan verzending met gewone pakketdienst van Post NL.  Het pakket wordt door Post NL bij u aangeboden. Bent u niet thuis? Geen probleem. Post NL zal het pakket de volgende werkdag nogmaals bij u aanbieden. Daarna kan het pakket nog twee weken worden afgehaald bij een postkantoor bij u in de buurt. U kunt, indien gewenst, gebruik maken van de PostNL Checkout.
Post.nl bezorgt geen aangetekende pakketten op maandag.

• Aantekenen Post NL binnen Nederland €4,50 (alleen op verzoek Dog & Catwalk)
• Track and Trace: http//mijnpakket.post.nl

Bezorging in het buitenland*
Bezorging vindt Aangetekend plaats door Post NL. Remboursverzending in het buitenland is niet mogelijk.
• Verzending buiten Nederland* bij vooruitbetaling of online betaling €8,95. Bestellingen boven een orderbedrag van €75,00 gratis verzending.   

* geldt voor België en Duitsland, andere landen op aanvraag.


Retourneren van producten
Herroepingsrecht: Retourneren of ruilen binnen 14 dagen na levering:
Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u daarvan binnen 14 dagen melding van maken. Daarna kunt u de producten binnen 14 werkdagen, indien mogelijk in de originele verpakking (bij verzegelde artikelen met niet verbroken zegel!), voldoende gefrankeerd retour sturen. 
Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice dient u de zending te vergezellen van
• een kopie van de factuur
• uw bank of gironummer (niet bij ruiling!)
• reden van retour (teruggave, ruiling, defect)

Wilt u een product ruilen vermeldt u dan duidelijk welk artikel of welke maat / kleur u wilt hebben.
De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. U kunt bij ons een retourzegel aanvragen. Daarvoor betaalt u een gereduceerd tarief (Nederland €6,00, Belgie €11,50) ten opzichte van een eigen zending via het postkantoor. De retourzegel betaalt u met IDeal of Bankcontact. Het nieuwe product wordt tegen bovengemelde kosten opnieuw naar u verzonden. Neemt u van te voren telefonisch contact met ons op 0416-352664.

Retouradres:
Dog & Catwalk
Gansoyen 37 a
4267 EX Drongelen
 
Dog & Catwalk vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Dog & Catwalk in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument haar de herroeping meldt. Tenzij Dog & Catwalk aanbiedt het product zelf af te halen, mag zij wachten met terugbetalen tot zij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Dog & Catwalk gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Voor eventuele vragen kunt u een email sturen aan onze klantenservice via dog-catwalk@kpnmail.nl
of bellen met 0416-352664.  
 
Klachten over levering of producten 
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 0416-352664.
Wij bieden u dan een oplossing op maat, zodat u zo weinig mogelijk hinder ondervindt van de door ons gemaakte fout. Ook bespreken wij dan met u de vergoeding van eventueel door u te maken verzendkosten.
Heeft u een artikel dat defect is geraakt dan kunt u het product zo compleet mogelijk aan ons retourneren. Deze zending dient altijd voldoende gefrankeerd te zijn. Tevens dient u een uitgebreide omschrijving te geven van uw klacht alsmede de toedracht hiervan en dient u een kopie van de factuur bij te voegen. Na ontvangst van uw zending zullen wij dit binnen 48 uur per email aan u bevestigen. Daarna zullen wij zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen per email reageren op uw garantieclaim. In het geval van garantietoekenning zullen wij de door u gemaakte verzendkosten op basis van de actuele tarieven van TNT post aan u vergoeden.
Dog & Catwalk is lid van Stichting Webshop Keurmerk. Onze garantieafhandeling is conform de door deze organisatie goedgekeurde Algemene Voorwaarden. Betreffende de garantievoorwaarden verwijzen wij u naar artikel 20 van de Algemene Voorwaarden.
 
Klachten over Dog & Catwalk 
Hoewel wij leven in een tijdperk van automatisering blijft een groot deel van onze werkzaamheden "mensenwerk". 
Dog & Catwalk doet er alles aan om fouten of gebreken in haar service te voorkomen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. In dat geval kunt u bij ons een klacht indienen.

Dit kan op twee manieren:
Via email aan de klantenservice: dog-catwalk@kpnmail.nl
Schriftelijk:
Dog & Catwalk
Gansoyen 37 a
4267 EX Drongelen

Vermeld bij uw klacht uw ordernummer.
Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen 7 werkdagen schriftelijk danwel per e-mail reageren. 

Een geschil over afhandeling van klachten kunt u indienen bij Stichting Webshop Keurmerk.

wskls1groot.jpg

 * Postnl Checkout

Deze webshop biedt PostNL Checkout, een nieuwe service van PostNL die je meer gemak en controle geeft bij online bestellingen. Je kunt zelf aangeven waar en wanneer je je bestelling wilt ontvangen. Bovendien hoef je tijdens het bestellen niet steeds opnieuw al je gegevens in te voeren. Na de aankoop kun je de status van jouw bestelling volgen via
MijnPakket. Dat maakt online winkelen een stuk leuker!


Hoe werkt PostNL Checkout?
PostNL Checkout is een extra service van MijnPakket. In www.mijnpakket.nl maak je eenmalig een profiel aan waarin je je voorkeuren voor het bestellen en afleveren van pakketten aangeeft. Denk aan de adressen waar jij je pakketten vaak naar toe stuurt.
Bijvoorbeeld thuis, bij de buren, op het werk of op ieder ander adres in Nederland maar ook direct op één van de PostNL Postkantoren in Nederland. Door je aan te melden met MijnPakket worden deze gegevens automatisch gebruikt als je bestelt bij webwinkels met PostNL Checkout.
En heb je het pakje besteld? Dan verschijnt het automatisch in je persoonlijke ‘inbox’ op MijnPakket.nl!


De voordelen op een rij
• Volg je pakketten online
• Met PostNL Checkout bepaal je zelf op welke dag en locatie je pakket wordt bezorgd
• Een overzichtelijke geschiedenis van al je bezorgde bestellingen
• Aanmelden is snel en gemakkelijk
• En het is helemaal gratis!

LIVE CHAT | Super Hero to the rescue!

Dog & Catwalk | Vriendje van

AANBIEDING

PINTEREST

Volg ons op Pinterest en
laat je door ons inspireren.



NIEUWSBRIEF

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2011 - 2017 Dog & Catwalk | Hondenkleding, hondentassen, petsling oa merken Puppy Angel, Puppia, Bobby, halsbanden, manden. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.